Üzenet, amit nem elég tovább adni, hatást kell elérni!
Mert a világ tele van hanggal. Márkák kiabálnak, cégek posztolnak, üzenetek felvillannak és eltűnnek. Pár másodperc alatt célba kell találni!

Üzenet, amit nem elég tovább adni, hatást kell elérni!
Mert a világ tele van hanggal. Márkák kiabálnak, cégek posztolnak, üzenetek felvillannak és eltűnnek. Pár másodperc alatt célba kell találni!
Ezért kell a kreatív kommunikáció, hogy ne csak elmondjunk valamit, hanem megmozdítsunk valamit a célcsoportban.
Érzelmet, gondolatot, cselekvést!
Mi minden projekt innen indul:
- Mi a cél?
- Kihez szólunk?
- Miben a márka hitvallása?
- Mit szeretnénk, hogy érezzen, tegyen, gondoljon a közönség?
Ezután jöhet a forma, a stílus, a hang!
Mi így gondolkodunk
1.
Megértés
Nem briefet olvasunk, hanem márkát értünk.
Átlátjuk az értékeket, célokat, különbségeket.
Megtaláljuk a kommunikáció sarokköveit.
2.
Üzenetformálás
A jó ötlet ott kezdődik, ahol a márka találkozik a közönség vágyával. Mi ezt a pontot keressük meg, amit úgy mondunk ki, ahogy senki más.
3.
Storytelling és stílus
A történet az, amiben hinni tudnak, a stílus az, amit felismernek. Mi segítünk, hogy ne csak szóljon valamiről az üzenet, hanem legyen saját hangja.
4.
Formába öntés
Akár kampánykommunikáció, akár egy belső prezentáció: az üzenetet a megfelelő formába kell önteni: Kreatívan, érthetően, személyre szabottan.
Miben segítünk?
Kampánykoncepciók – reklám, márkaépítés, employer branding
Edukációs vagy CSR kommunikáció – hatással és értékkel
Belső kommunikációs anyagok – amiket végre el is olvasnak
Prezentációk, arculati szövegek, kommunikációs megoldások
A kreatív kommunikáció több mint jó szöveg vagy látvány.
Ez az, ami emlékezetessé tesz, ami kapcsolatot épít és ami elindít valamit belül, a célcsoportban.